ניהול שינויי דיירים ועיצוב פנים

ניהול שינויי דיירים ועיצוב פנים

מחלקת שירות לדייר

הדייר הוא הלקוח של כולנו , דעתו מבוססת על השירות אותו יקבל , חוות דעתו תפורסם בכל מדיה תקשורתית ולכן הדרך לטפל בדייר קריטית להצלחת הפרויקט. חברת מימד מספקת חבילות שירות איכותיות לטיפול בדיירים בכל סוגי הפרויקט. מתחילתו ועד לסיומו הדייר מקבל שירות ומדבר עם גורם שמטפל בו מכניסתו לדירה ועד למסירתה על ידי הקבלן 

 

 



מחלקת השירות לדייר מספקת את מכלול השירותים הבאים : 

  1. ניהול שינויי דיירים – החל משלב הכנת תיקי הדייר פגישות במשרדים ולא בשטח  ועד לתמחור וגבייה עבור השינויים  
  2. ניהול וטיפול בפרויטי מחיר למשתכן – ניהול וקליטתצ הדיירים ,בחירות וטיפול בסגירת הזמנות .
  3. ניהול קהילה -ריכוז הניהולמול הדיירים  בפרויקטי התחדשות עירונית , מפינוי הדירות ועד לאיכלוסן מקבלים הדיירים נעטפת תומכת ואוזן קשבת 
  4. שיווק וליווי הדייר משלב הקניה דרך התאמה עיצתובית ומסירת הדירה 
  5. פרוטוקול מסירה – הכנת הדירה לפרוטוקול מסירה על ידי בקרה מקדימה וליויי הדייר בתהליך המסירה כולל הסרטה ותיעוד .
  6. בקרת ביצוע לשינויי דיירים – בחינת תקינות הביצוע מול התכנון .

 

© כל הזכויות שמורות ל- מימד ישראל.

Developed By - Wapps

אנחנו פה בשבילך

נציג שירות זמין לשיחה: מאיה
מאיה: שלום ... אני זמינה לשוחח איתך טלפונית מאיה: אני מבינה שאתה מתעניין באחד משירותינו ... מאיה: הכנס את השם המלא ואת מספר הטלפון שלך ואחזור אליך.