עיצוב פנים ושינויי דיירים

עיצוב פנים ושינויי דיירים

עיצוב פנים ושינויי דיירים

 

שינויי דיירים

ניהול שינויי דיירים בפרויקטים של בניה בישראל הופך כיום לשירות הכרחי ונדרש ע"י הלקוח הפונה לרכוש דירה חדשה.

זהו גם אינטרס מובהק של היזם או הקבלן לספק מערכת מקצועית שתהווה את הקשר מול רוכשי הדירות ובכך תייצר מעטפת הנותנת את השירות הכולל לדייר ולמעשה מהווה חלק מהשירות אותו מספק היזם לקונה כחלק מהפרויקט ויוקרתו.

ניהול שינויי דיירים היינו תהליך מורכב ומתמשך, המתרחש מרגע רכישת דירה על ידי הלקוח ועד שלב מסירת הדירה לדייר.

 קבוצת מימד פתרונות ניהול 

מספקת את חבילת שינויי הדיירים המקצועית והמשתלמת ביותר הן ליזם או הקבלן וכן לדייר .

לרוב כאשר לקוח רוכש דירה חדשה בפרויקט הוא אינו מעוניין להיצמד לתכנון הדירה בהתאם לתכנית הסטנדרטית של  הפרויקט ומבקש לבצע שינויים תכנוניים בפנים הדירה, החל מחלוקת החלל מחדש, דרך  תוספות חשמל ואינסטלציה  ועד לבחירת חומרי הגמר לדירה.

על מנת שיתאפשר להעניק שירות מקצועי מסוג זה לכל דיירי הפרויקט ובו זמנית לוודא שביצוע העבודות בשטח לא יתעכב ויעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו, יש לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון בתקני הבניה הכרות עם תהליכי הבניה ,עיצוב ושינויי דיירים .

מחלקת עיצוב הפנים ושינויי דיירים בקבוצת מימד פתרונות ניהול  מציעה  תהליך מתוזמן עם שלבי בניית הדירה  בשילוב עיצוב פנים ותכנון השינויים לכל פרויקט מצוות מעצבת פנים /אדריכל האחראי על כל תהליכי העיצוב ושינויי דיירים בפרויקט.

 

תהליך ביצוע שינויי הדיירים בדירה כולל את השלבים הבאים :

א.    פגישות מול הדיירים

ביצוע פגישת היכרות אישית עם כל דייר ודייר. מתן הסבר מקיף על הפרויקט, תכניות הסטנדרט והליך שינויי הדיירים. בפגישה הראשונית, הדיירים מקבלים דפי מידע אודות תהליך השינויים, בחירת חומרי הגמר אצל הספקים השונים, לוחות הזמנים של הפרויקט וכן מחירון שינויי דיירים.

לבחירת הדייר קיימים 3 מסלולים אופציונליים לביצוע הדירה:

  דירת "סטנדרט"- ביצוע הדירה בהתאם לתכנית המכר של אדריכל הפרויקט.

 

תהליך תכנון  שינויי דיירים בדירה –  ביצוע שינויים מבניים בדירה לפני יציקת הקומה. בבחירת האופציה הנ"ל, על המעצב לתכנן מול הדיירים את השינויים בדירה.

 יחד עם הדיירים מתחילים בבניית פרוגרמה מסודרת על ידי בחינת הצרכים של הדיירים, החלומות שירצו להגשים בדירתם, תוך התייחסות מתמדת למגבלות התכנוניות של הפרויקט והצמדות למערכות הקיימות בבניין.

כמו כן, במקביל לוודא מול הדיירים על היכרותם עם אופציות הבחירה בין ספקי הפרויקט ושהדיירים יבצעו הזמנות חומרי גמר לדירה. אם נדרש תלווה המעצבת את הדיירים בבחירות הספקים כחלק משירותי עיצוב הפנים אותם מספקת החברה .

 בחירת חומרי גמר

יזמים וקבלנים רבים בוחרים להעניק ללקוחותיהם גם שירותי עיצוב פנים הכוללים ליווי בבחירות חומרי הגמר לדירה.

במקרה שהדייר בחר לבצע דירה בהתאם למפרט הסטנדרט, קיים מגוון רחב של דגמים במסגרת המפרט הסטנדרטי ומס' ספקים שונים לכל פריט, דבר היוצר בלבול רב בקרב הלקוחות ומקשה על ביצוע הבחירה.

 

יש לבחור בין כלים סניטריים, ריצופים וחיפויים, ארונות מטבח, שיש, דלתות, נגרות וכו', הליך שלוקח זמן ומשאבים רבים, על אחת כמה וכמה כאשר הדייר בוחר לשדרג את הפריטים ולבחור בהתאם לתכנון החדש של דירתו.

כחלק מחבילות עיצוב הפנים שמספקת קבוצת מימד פתרונות ניהול  קיים שירות ייחודי של ליווי לדייר בביצוע הפגישות אצל הספקים השונים לצורך קידום בחירת החומרים וביצוע הזמנות מלאות התואמות לתכניות .

זהו שירות מומלץ וכדאי הן ללקוח והן ליזם והקבלן המבצע, שעיקר מצוקתם מתבטאת בעמידה בלוחות הזמנים של הפרויקט.

 

הכנת סט תכניות שינויים מלא לביצוע

מעצבת הפנים האחראית על שינויי הדיירים בפרויקט תכין סט תכניות לדיירים הכוללות :

תכניות בניה, מיזוג, אינסטלציה, חשמל, ריצוף ופריסות חדרי רחצה.

התכניות יקבלו את אישור הדיירים באמצעות חתימה על גבי התכניות במסגרת תהליך שינויי הדיירים .

מעצבת הפנים תגיש את התכניות במועד שיקבע בהתאם ללו"ז של הפרויקט, לצורך ביצוע בשטח.

 תמחור השינויים

השלב האחרון לפני תחילת ביצוע העבודות בדירה הינו תמחור השינויים לדייר.

כל פרויקט כפוף למחירון שינויי דיירים בחוזה אשר מופיע במפרטי המכר.

בדרך כלל נהוג להיצמד למחירון "דקל" שינויי דיירים המתעדכן כל רבעון בשנה . קבוצת מימד פתרונות ניהול  מנויה על מחירון דקל ומוודא כי במערכות התמחור שלה המחירון יהיה המעודכן ביותר .

מעצבת הפנים תבצע את תמחור השינויים בכפוף למחירון שינויי הדיירים של הפרויקט תעביר לדיירים לאישור התמחור , תוודא מעבר על החשבון עד להבנה של כל סעיף וסעיף , הדייר יחתום על התמחור ויסדיר התשלום עבור שינויי הדיירים שיבוצעו בדירתו בהתאם.

 

הגשת תיק דייר מלא לביצוע

התוצר החשוב ביותר ליזם /קבלן בכל מערך ניהול שינויי הדיירים הוא קבלת סט תכניות מלא וחתום ע"י הדיירים , הזמנות מלאות של חומרי הגמר, במועד שיקבע בהתאם ללו"ז של הפרויקט, לצורך ביצוע בשטח.

 לשירות ניהול עיצוב הפנים ושינויי הדיירים יתרונות רבים הן לכל הצדדים המעורבים בתהליך הבנייה ורכישת הדירה:

תהליך עבודה מובנה המאפשר עמידה בלו"ז של הפרויקט: יישום מדויק של תהליכי שינויי הדיירים ותיאום באספקת חומרי הגמר, מאפשר עמידה בלוחות הזמנים וחוסך הוצאות רבות ומיותרות.

חסכון בזמן ובעלויות קבועות לקבלן וליזם: התקשרות הלקוח מול קבוצת מימד פתרונות ניהול כגוף חיצוני המספקת את חבילת העיצוב ושינויי הדיירים, קבלת תיק דייר מוכן לביצוע, חוסכים זמן ומשאבים רבים בהעסקה ישירה של אנשי שירות הן לקבלן והן ליזם.

שירות ,תדמית ומוניטין: במסגרת חבילת העיצוב ושינויי הדיירים אותם מספקת קבוצת מימד פתרונות ניהול  הדגש שניתן הוא – ליווי אישי לדייר, מקצועיות ושירות תוך הקפדה על שביעות רצון גבוהה ביותר , התורמת לתדמית השירות המוגש הן כקבלן והן כיזם.

תרומה משמעותית לחוויית קנית הדירה בקרב הלקוח:

הענקת היחס והייעוץ אישי ,הכוונה מקצועית והטיפול האישי בדיירי הפרויקט על ידי חבילות עיצוב מותאמות או תהליך של שינויי דיירים על פי דרישת הדייר מבטיחים כי הדירה החדשה תתאים באופן מיטבי לצורכי הלקוחות. מתן  

 

מענה אישי וזריז ללקוח בכל הנוגע לבחירת חומרי הגמר, עלות השינויים המתוכננים ותיאום בין הספקים השונים, תוך שימת הדגש על קידום הליך התכנון והביצוע בשטח, כל זאת מהווים את החבילה השלמה והמקצועית ביותר ליזם , לקבלן ולבסוף לרוכשי הדירה .

© כל הזכויות שמורות ל- מימד ישראל.

Developed By - Wapps

אנחנו פה בשבילך

נציג שירות זמין לשיחה: מאיה
מאיה: שלום ... אני זמינה לשוחח איתך טלפונית מאיה: אני מבינה שאתה מתעניין באחד משירותינו ... מאיה: הכנס את השם המלא ואת מספר הטלפון שלך ואחזור אליך.

דילוג לתוכן