ניהול ופיקוח בבנייה

ניהול ופיקוח בבנייה

ניהול ופיקוח בנייה

תהליכי ניהול ופיקוח בנייה מיושמים ברוב המקרים על ידי מפקח בניה מוסמך ומקצועי המלווה את עבודות הבנייה ועל ידי צוות בקרים המורכב ממהנדסי בנין, כאשר השילוב בין מנגנון הבקרה לבין מנגנון הבטחת האיכות מיועד מלכתחילה לצרכי ייעול עבודות הביצוע ולצרכי עמידתו של המבנה המוקם בכל דרישות הבטיחות ותקנות הבנייה כחוק ובהתאם לכל המפרטים אשר יועדו לו.

 

בסופו של דבר , הבטחת איכות בבנייה נועדה להבטיח לכם שהפרויקט עומד בכל אותם סטנדרטים מחמירים ביותר הקשורים לתקנות השונות בענף הבנייה.

שירות זה מומן ברוב המקרים על ידי יזם פרויקט נדל"ן כזה או אחר , לרבות יזמים העוסקים בהקמת מבני מגורים ומשרדים רבי קומות לצד יזמים מתחום התמ"א וההתחדשות העירונית ואף יזמים בענף הבנייה הפרטית למגורים.

לצורך ניהול איכות בבנייה כל מפקח על הפרויקט האמון על הליכי ניהול מנגנון הבקרה והבטחת האיכות בבנייה , נעזר בתוכנות מחשב מתקדמות המסייעות לו לעקוב אחר כל ממצאי הבדיקות הנערכות על ידי מעבדות האיכות השונות ועל ידי צוות הבקרים המלווים את הפרויקט על ידי פיקוח הנדסי.

 

ניהול איכות בבנייה

 

הבטחת איכות בבנייה מהווה את אחד מהנושאים החשובים ביותר בכל פרויקט הנדסי כזה או אחר המיועד לצרכי בנייה.

נושא זה מרכז בתוכו את כל האמצעים הנדרשים לצרכי ניהול בבנייה והוא מיועד לצרכי קבלת מוצר מוגמר ( בית מגורים, מבנה וכדומה), המותאם באופן המדויק ביותר לתוכניות ולמפרטים הייחודיים לכל פרויקט בבנייה.

הבטחת איכות בבנייה היא למעשה שילוב של מנגנון בקרה והבטחת איכות , כאשר ניהול איכות בבנייה מהווה משימה מורכבת המצריכה ידע מקצועי מצד מפקח הבטחת האיכות , הליכי תכנון ובקרה על הנעשה בשטח העבודה על ידי קבלן הפרויקט ויכולות ניהול ופיקוח בנייה .

 

 

לתיאום ומידע נוסף 

מיה מילשטיין

מנהלת שיווק, מכירות ושימור לקוחות

0523910044

© כל הזכויות שמורות ל- מימד ישראל.

Developed By - Wapps

אנחנו פה בשבילך

נציג שירות זמין לשיחה: מאיה
מאיה: שלום ... אני זמינה לשוחח איתך טלפונית מאיה: אני מבינה שאתה מתעניין באחד משירותינו ... מאיה: הכנס את השם המלא ואת מספר הטלפון שלך ואחזור אליך.

דילוג לתוכן