מהו תפקידם של מתאמי שינויי דיירים ?

מהו תפקידם של מתאמי שינויי דיירים ?

מתאמי שינויי דיירים

 

מהו תפקידם של מתאמי שינויי דיירים ?

להזיז קירות, לבנות נישות, להוסיף נקודות חשמל – אלה רק חלק מהדברים שעושים מול "מתאמי שינויי דיירים"

. אם גם אתם קניתם דירה מקבלן – כנראה שבקרוב תפגשו אותנו , ולכן כדאי שתדעו מה אנחנו יכולים לעשות עבורכם.

בשעה טובה, קניתם דירה מקבלן, או כמו שנהוג לומר "על הנייר". לאחר חתימת חוזה הרכישה, כל התקשורת בנושא הדירה תתנהל מול מעצבי הפנים, הנקראים "מתאמי שינויי דיירים".

אז מה זה אומר בעצם?

מהי מהות התפקיד שלהם? איך הם יכולים לעזור לכם בדרככם לבית חלומותיכם? ואיך תתכוננו לפגישה איתם?

אספנו מניסיוננו הרב פרטים ונקודות עיקריות שיקלו עליכם את ההערכות וההגעה לפגישה עם מתאם שינויים בפרויקט בניה :

העבודה בפרויקט מתחלקת לשני שלבים:

הראשון הוא תיאום אדריכלי (מתבצע לפני שלב הבנייה) בו לוקחים את כל תכנוני היועצים השונים (יועץ אינסטלציה, חשמל, בטיחות אש, מיזוג אוויר ועוד) ומלבישים על התוכנית הקיימת של הבית, במטרה לראות שהכל עובד יחד.

השלב השני

הינו תיאום מול הדיירים והסבר מה אפשר ומה אי אפשר לשנות בדירה שרכשו, גם אם יש להם תוכניות מסודרות מאדריכל. כמובן, שתמיד ניתן לבצע שינויים ושדרוגים שהדיירים חפצים בהם לאחר קבלת המפתח לבית

בתחום שינויי הדיירים

צריך להבין ולהכיר את מגוון המערכות שנמצאות בבית. העבודה אינה כולל רק הזזת קירות, אלא היא תחום שמאגד בתוכו את כל מערכות הבית ודואג שהן יעבדו בצורה מסונכרנת אחת מול השנייה. אחרי שלקוח קנה בית מהיזם, הפרטים שלו – יחד עם פרטי העסקה – מועברים למתאמים, והם שולחים אליו הסבר מפורט על התהליך מולם וקובעים לו פגישה ראשונית. 

בפגישה זו הדייר מקבל לוח זמנים לביצוע השינויים ורשימת משימות שבהן הוא נדרש לטפל, וכמובן, מציגים בפניו את התוכניות המפורטות (כולל חשמל ואינסטלציה) של הדירה. יש לקוחות שכלל אינם יודעים בפגישה הראשונה אילו שינויים הם רוצים לעשות בבית שרכשו, ומתאמי שינויי הדיירים פורסים בפניהם את האופציות.

בין השינויים  שניתן לעשות מול מתאמי השינויים ניתן למצוא: הזזת קירות, החלפה של כלים סניטריים, הנמכות גבס, שדרוג ושינויי בריצוף ובחיפויי קירות, שינויים בחשמל ובמיזוג.

קבוצת מימד פתרונות ניהול מספקת שירותי אאוטסורסינג לקבלנים וליזמים שאינם מחזיקים מחלקות של תיאומי שינויי דיירים. תהליך העבודה מול מתאמי שינויי דיירים מתחיל מרגע רכישת הדירה ועד למסירתה. בפגישה הראשונה בה נפגשים עם הדייר מכינים לו תיק עם מסמכים והסברים ומפורטים על התהליך ועל ההתנהלות מול החברה.

לפגישה השנייה הדייר מגיע בדרך כלל עם מעצב פנים או אדריכל או שמקבל ממעצבי הפנים של חברת מימד את שירותי העצוב כחלק משירות מיוחד בפרויקט. דיירים יכולים לעשות בדירות שהם רוכשים כמעט כל שינוי העולה על רוחם, ובדירות יוקרה אף נהוג לרכוש רק את המעטפת, דבר שנותן לדייר חופש פעולה מוחלט. דירות בפריפריה מתאפיינות בשינויים נקודתיים יותר, כגון התקנת מערכת בית חכם, שינויים בקירות, עבודות גבס ועוד. בכל שלב שבו הדייר בוחר מוצר גמר כלשהו (לדוגמא מטבח או חיפויים), הוא מעביר את התוכנית למחלקת שינויי הדיירים, והם מעבירים את התוכניות לביצוע בשטח

אנו ממליציםלכל למי שרוכש דירה מקבלן ללמוד את המפרט הטכני של מה מגיע לו. חשוב להבין כי מהקבלן הלקוח מקבל תוכניות מכר, ואת התוכניות המדויקות הוא מקבל ממתאמי שינויי הדיירים

רוצים לדעת יותר ?

דברו איתנו לגבי השרותים שאנו מספקים 

נשמח לעזור !  

 

© כל הזכויות שמורות ל- מימד ישראל.

Developed By - Wapps

אנחנו פה בשבילך

נציג שירות זמין לשיחה: מאיה
מאיה: שלום ... אני זמינה לשוחח איתך טלפונית מאיה: אני מבינה שאתה מתעניין באחד משירותינו ... מאיה: הכנס את השם המלא ואת מספר הטלפון שלך ואחזור אליך.

דילוג לתוכן