תיאום תיכנון טופס 4

תיאום תיכנון טופס 4

תיאום תכנון טופס 4

 

תאום תכנון

בתיאום ותכנון צריך להיות בעל מומחיות רבה וניסיון. מדובר על דרישה לידע נרחב ושליטה בחידושים השונים בתחום ובענפים שונים הקשורים לפרויקטים שונים, החל ממיזוג אוויר ועד כבישים. הידע הרב מאפשר לדעת מה הן העלויות הסבירות לתחומים השונים ומתי קיים ניסיון לעלות מחיר בלי סיבה.

כמו כן, יהיה אפשרי לצפות מראש בעיות שונות בפרויקט עוד משלב הראשוני שבו. האחראים על תיאום ותכנון של הפרויקט דואגים לשליטה על כל הזרועות השונות שבפרויקט.


במסגרת תיאום תכנון של הפרויקט

אנו דואגים בעת כל שלבי הפרויקט לתיאום בין הזרועות השונות. החל מהשלבים הראשוניים של אפיון הפרויקט וקבלת אישורים מן הגורמים המתאימים ועד לשלב הסופי של הפרויקט המוגמר.

תיאום ותכנון באופן מקצועי ועל ידי גורם בעל ניסיון בתחום,

מסייע לפרויקט להצליח ולשלבים השונים להתבצע תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציבים.

בעיות בשלבי תיאום ותכנון שונים עלולים לגרום לעיכובים ולהוצאות כספיות מרובות, ופנייה אל גורם מקצועי יכולה למנוע מצב כזה.

מקצוענות ופרימת סבך הבירוקרטיה

מאפשרת לנו לפעול ביעילות בפרויקטים השונים ולתת מענה לבעיות שונות באופן מיידי.


אנו פועלים בשטח כך שברגע המתאים מגיע בעל המקצוע המתאים.

תיאום תכנון מטעמנו מספק את האפשרות לסמוך שבחינת הבעיות השונות בפרויקט יהיו בזמן אמת , בשלביו השונים של הפרויקט נתאם בין הגורמים כולם למען הצלחת הפרויקט ובשילוב של דאגה לצרכיי המזמין.

תיאום תכנון כולל קביעת פרוגראמה לתכנון, קביעת שיטות ביצוע, גיבוש ואפיון הפרויקט.

 


ניהול צוות התכנון עבור הוצאת ההיתרים המתאימים לפרויקט.
ניהול צוות היועצים עבור הפקת מכרז לבחירת קבלן.
קביעת קריטריונים לבחירת קבלנים או ספקים
ביצוע מו"מ ועריכת חוזים עם ספקים נבחרים

 

 

טופס 4

טופס 4 הוא אחד האישורים הסופיים בתהליך הבנייה.

כאשר בונים מבנה חדש או מבצעים שיפוצים מאסיביים נדרשים היתרי בנייה ואישורים רבים מהרשויות השונות. טופס ארבע לחיבור מערכות חשמל ומים, וכן תעודת גמר- טופס אכלוס, אלו האישורים הסופיים בתהליך הבירוקראטי הארוך והמסובך.

הרשות המקומית מעניקה את טופס האכלוס

 

לאחר שבדקה את המבנה בהתאם לפרמטרים רבים כמו כשירות למגורים, חיבור לתשתיות חשמל, טלפון, מים כבלים ועוד.

כיום – נדרש תיאום מול עשרות גורמים בשלבים שונים של הפרויקט.

 

נתוני הסטטיסטיקה מלמדים בשנים האחרונות מתגברות התלונות נגד חברות קבלניות וקבלנים פרטיים המתקשים לספק ללקוחותיהם טופס ארבע  המאפשר את האכלוס בפרויקט ואת החיבור לתשתיות העירוניות השונות, לחשמל, לגז, לכבלים ועוד.

משקיעי נדל"ן רבים מתלוננים כי אינם יכולים לממש את השקעתם בשל עיכובים וסחבת בירוקרטית בקבלת טופס ארבע.

 

 

 

 המקור הראשי לדיני תכנון ובניה הוא חוק התכנון והבניה תשכ"ה – 1965, וכן התקנות והתוכניות על פיו, אשר מסדירים את כל העניינים הקשורים בליקויי בנייה, חריגות בנייה ורישוי בנייה. חוק התכנון והבניה יוצר את המסגרת של תכנון ובניה, וכולל הוראות הקשורים בתכנון ובניה.

חוק התכנון והבניה כולל סוגים שונים של הוראות, ביניהן הוראות המתייחסות למוסדות התכנון, כגון: ועדה מקומית לתכנון ובניה, ועדה מחוזית תכנון ובניה, ועדת ערר וכו'.בנוסף חוק תכנון ובניה מעניק לאותם מוסדות סמכויות וכולל בין היתר הוראות בדבר תוכניות מתאר, הוראות בדבר חלוקה ואיחוד של קרקע, והוראות בדבר רישוי עבודות טעונות היתר. בנוסף: חוק התכנון והבנייה מסדיר נושא תשלום פיצויים למי שנפגע בגין הפקעה או למי שנפגע ע"י תוכנית שלא בדרך הפקעה, וכן כולל הוראת בדבר עבירות ועונשין.

 

 

על מנת להתמודד עם בעיות הנובעות מהפעלת חוק זה או הפרתוב, נדרשת בקיאות והכרה עמוקה של מאות הוראות תכנון שונות ותוכניות מתאר רלבנטיות.אנו מייעצים ומלווים החל מהגשת בקשה להיתר רישוי בנייה ובתום הבניה , ממי שמכין תוכנית מתאר, מבקש להפקידה ולאשרה, וכן למי שמתנגד להליכים מסוג זה, מתמחים  בייעוץ, ייצוג ועבודה מול הרשויות המטפלות בהוצאת היתרי בניה, רישוי עסקים, בקשות לשימוש חורג, שינוי יעוד, הכשרת חריגות בניה, בקשות לשינוי תוכניות בנין עיר, אישורים לתמ"א 38 ונספחי עצים בוגרים,חריגות, ניוד זכויות, ועדות למינם ועוד.. 

 

כמו כן, המשרד מבצע בדיקת נכסים לפני קניה/מכירה של עסקים, חנויות, דירות מגורים ובתים פרטיים.

 

במסגרת פעילותינו אנו מספקים שרותים ופתרונות ללקוחות ציבוריים,חברות בנייה,חברות יזמיות, משרדי תכנון, מרכזי קנייה, רשתות קמעונאות, פרטיים וועדי בתים, לקוחות עסקיים,עיריות ,רשויות מקומיות, ומשרדי עו"ד.



פתרונות תחת קורת גג אחד
צוות המשרד עובד בשיתוף עם בעלי מקצוע ויועצים מוסמכים הכולל: אדריכלים, מהנדסי בניין ואינסטלציה,  בערים נבחרות מודדים, אדריכל נוף, אגרונום, יועצי בטיחות, שמאי מקרקעין ועוד …..

בעלי ניסיון רב  בכל רחבי הארץ

נשמח לעמוד לרשותכם

ליצירת קשר לחץ כאן 

© כל הזכויות שמורות ל- מימד ישראל.

Developed By - Wapps

אנחנו פה בשבילך

נציג שירות זמין לשיחה: מאיה
מאיה: שלום ... אני זמינה לשוחח איתך טלפונית מאיה: אני מבינה שאתה מתעניין באחד משירותינו ... מאיה: הכנס את השם המלא ואת מספר הטלפון שלך ואחזור אליך.

דילוג לתוכן